Servei 24 hores, els 365 de l’any
FACILITEM LA VIDA
DELS NOSTRES CLIENTS
Estem reconeguts per la Generalitat de Catalunya
NETEGES & DESINFECCIONS D’OZÓ compta amb un equip disciplinat que permet abordar les funcions pròpies del servei de manteniment de neteja.
Missió
La nostra missió és atendre les necessitats dels nostres clients amb la màxima prioritat.
Filosofia
La nostra filosofia és facilitar la vida a tots els nostres clients actuals i futurs, donant solucions a les seves necessitats del dia a dia.
Això ho aconseguim mitjançant:
Servei 24 hores, els 365 dies de l’any.
Resposta immediata a les seves necessitats.
Serveis integrals d’alta qualitat, amb la millor relació qualitat-preu.
Objectiu
El nostre objectiu: Aconseguir la màxima satisfacció dels nostres clients, oferint la màxima qualitat amb un preu competent i de mercat.
ELS NOSTRES CLIENTS
Particulars
- Magatzems
Empreses
Oficines i despatxos
Comunitats de veïns
Pàrquings
Apartaments turístics
Hotels
Comerços
Tallers
Fàbriques
Centres mèdics
Sales Blanques
Centres de dansa
Centres esportius
Centres d’estètica
Guarderies i escoles
Bars i restaurants
AVANTATGES DELS NOSTRES CLIENTS
Els avantatges dels nostres clients en contractar els serveis de neteja amb nosaltres són es següents:
Tracte personalitzat i atent per part de l’empresa. Cada client és tractat com si fos l’únic.
Possibilitat d’ajuntar proveïdors de neteja-consergeria-tractament de sòls en un només. Això fa possible que es controlin les despeses i sigui més fàcil la comunicació amb el seu proveïdor de serveis i així els nostres clients poden dedicar-se a la seva activitat principal sense distraccions.
Especialització i professionalització tant en la gestió com en la prestació de serveis.
Per la nostra àmplia experiència en el sector.
Relació qualitat/preu.
Comptem amb els millors professionals com a auxiliars de serveis. Igual que els nostres clients, els nostres treballadors compten amb avantatges que fan que es quedin amb nosaltres molt temps.
Som flexibles i ens adaptem a qualsevol servei, des de fàbriques i escoles a negocis petits.
Adequació de les necessitats el client. Mitjançant una comunicació directa i constant l’empresa col·labora per a obtenir millors resultats en els serveis que presta i en els quals prestarà en el futur.
Disposem d’una pòlissa de responsabilitat civil per a cobrir qualsevol sinistre que es pugui produir per l’activitat normal del servei.